zondag 8 maart 2015

Review: Catrice Pure Shimmer Highlighter

We hebben bijna inmiddels allemaal gehoord van de onlangs gelanceerde LE van Catrice: Nude Purism. Toen ik laats de Kruidvat bij ons op het winkelcentrum voorbij liep kon ik het niet laten om toch even te kijken of de LE echt zo goed is als iedereen zegt, mening verschillen immers. Bijna het hele schap was leeg, Alleen een paar verdwaalde nagellakjes stonden me aan te staren, toen ik veder langs de schappen liep zag ik opeens bij het NYC schap iets liggen, het was de Pure Shimmer Highlighter van Catrice. Ik kon mijn geluk niet op zoals jullie wel kunnen begrijpen, dus legde ik hem gelijk in mijn mandje. 


Toen ik thuis was heb ik gelijk product foto's gemaakt omdat het zo mooi licht was buiten. Maar waar het nu omgaat is: Is hij echt zo mooi als iedereen zegt? Dat zal ik jullie eens vertellen. De verpakking, is mooi en stevig. Niet te veel poespas, ik vind dit persoonlijk heel handig zo neemt hij weinig ruimte in, in mijn kast. Op de verpakking staat wat de naam is van het product, ook altijd handig. De verpakking is gemaakt van stevig plastic. 

Zodra ik hem opendeed viel mij het prachtige patroon op de highlighter op. Het lijkt om het te zeggen wel een beetje op een honingraat. Maar hoe mooi hij ook was en hoe prachtig hij glansde, ik wilde eerst zeker weten of hij zijn werk wel goed zou dien, anders is het vooralsnog zonde van het geld. 

Wat mij gelijk opviel toen ik mijn vinger over de highlighter haalde was het pigment, oef. Het pigment is prachtig al zeg ik het zelf. Ook voelt het heel erg silky aan. Ik hoop dat de swatch foto duidelijk genoeg is, maar er komt heel veel glans vanaf. Het is een soort wit glanzende highlighter met een hele subtiele roze glas. Misschien lag dat aan het licht dat ik hem zo vond lijken qua kleur en zien jullie het totaal anders, dat kan. Hoe dan ook, dit pareltje is zeker zijn geld dubbel en dwars waard. Catrice heeft een mooie LE voor ons gemaakt.


 Deze highlighter is te koop bij elke Kruidvat voor het bedrag van €4,59

Wat vindt jij van deze highlighter, of LE van Catrice? Hebben jullie vragen of opmerkingen? Zet dezen dan in de comments hieronder.

Volgen jullie mij al op bloglovin?
Volgen jullie mij al op instagram?

Vergeet niet dat ik bij 250 volgers op instagram een winactie geef.

Liefs,

EvaElisabeth



1 opmerking: